CADA DIVENDRES ARTICLE.

divendres, 23 de gener del 2015

Entrevista a @islandika
1.Pregunta: Com vas començar a fer fotografies ?
Sempre m'ha agradat el mon de la fotografia, i crec que ve de familia. El meu avi era un gran aficionat i el meu pare també ho és.
Però no ha estat fins que he descobert la fotografia al mobil que la meva afeció s'ha intensitat.

2. Pregunta: En el teu perfil i diunque sol fas fotos amb iPhone. Per què? Quin fas servir?
Utilitzo el telefon per fer fotos perquè no m'ocupa espai,sempre el tinc a mà i a més incorpora programes d'edició.
Vaig començar amb un iPhone4s ja fa 3 anys i encara és aquet mateix el que faig servir.

3. Pregunta: Per què et vas fer un perfil d'Instagram per "hooby" o per què ti dediques?
Ho vaig fer per curiositat i hacabat sen el meu "hooby" preferit.
Fa 3 anys vaig llegir un petit reportatge sobre Instagram a un diari , i com que tania un iPad me'l vaix baixar per xafardejar,i vaig començar a jugar-hi . Observat perfils vaig aprendre que hi havia aplicacions per poder editar fotografies i una cosa va portar l'altre.
Ara l'Instagram forma part del meu dia a dia.

4. Pregunta: Que en penses dels teus 36k seguidors? En que t'ajuden, i en que no?
Bé, jo pujo les fotos a Instagram perquè m'agraden a mi, però es veritat que quan la gent et dona "likes" i fan comentaris agradables de la foto, rebs molts anims i tens ganes de continuar amb el projecte.
Part de l'experiencia d'Instagram es la comunicació amb la gents que segueixes i la que et segueix.

Moltes gracies per tot @islandika.

Perduneu per no poder pujar l'article en anglès. Perdoneu i Gracies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada