CADA DIVENDRES ARTICLE.

divendres, 27 de març del 2015

Entrevista @ferrytor



1.Pregunta
-Com vas començar a fer fotografies i amb quina càmera?

-Vaig començar fa molt temps amb una càmera analògica, una Nikon F-65 pero sense massa èxit. Va ser fara cinc anys anan a pescar de matinada que m'hi vaig posar de debò veien sortir el sol. Ara ja no pesco i duc un bon equip.

2.Pregunta
-Podriem dir què la sona del Cap de Creus és una de les millors del mon per fotografiar?

-És molt bona zona, pero el món es molt gran. Això si té mil reconets per descobrir i immortalitzar.

3.Pregunta
-Et dediques a la fotografia? O és un "hobbi"?

-És un "Hobbi" total i absolut, que em relaxa i m'agrada. Fer les fotos i despres editar-les.

4.Pregunta
-El teu "nikname" el Instagram, té algun sentit?

-És com em deien de petit els amics, acompanyat per les inicials del meu cognom.

 Mersi per tot! https://instagram.com/ferrytor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada