CADA DIVENDRES ARTICLE.

dissabte, 16 de gener del 2016

5 Càmeres per tu


Hola a tots avui  abans de començar disculpeu la falta d’articles, se’m va fer impossible penjar un article, però avui us recompenso amb un article que espera-ho que us agradi tan com a mi!
Hola a tots avui m’agradaria recomanar, presentar-vos 3 models de càmeres reflex Nikon, 1 Canon i 1 Sony.

La primera càmera que us vull recomanar és la Nikon D3200, la que jo tinc.
La D3200 és una de les 5 càmeres de gama baixa de Nikon.
La veritat, com ja he dit alguns cops, no ho pots notar. Aquestes càmeres són perfectes com a primera càmera i al principi, tu busca una màquina per fer fotografies i no amb moltes opcions.
Com acabo de dir és la càmera perfecte per començar, o com ha segona càmera, per exemple la D2x i la D3200 com a segona càmera.

Ara  passem a per mi si no és la millor una de les millors càmeres del marcat, la Nikon D3X.
Estem parlant d’una bestia creada al final del 2008 que segons molts professionals unes de les millors càmeres creades per Nikon, ara bé aquí no acaba la cosa.
Té unes prestacions increïbles i això implica un gran preu.

L’entremig entre aquestes dos últimes jo posaria la Nikon  D7000, una càmera semi-professional que fa unes fotografies  de calitat immillorable. El preu esta per els 800 euros.
La càmera Canon que he escollit per ficar en aquest article, és un model que dos o tres amics m’han recomanat. Té 18 megapíxels  i puc assegurar que les fotografies queden molt bé!
És la Canon 1200D

Ara passem a la Sony A58, com dir-ho... És increïble per calitat-preu. Té 20 megapíxels, vídeo HD (1080p) i 8 fotos per segon en mode refaga, us asseguro què és molt!
I aquí ve el preu 360 euros! Quin preu!
Si voleu començar amb bon peu al món de la fotografia aquestes 5 càmeres us aniran perfecta cada una de elles!

Ja fa dos divendres que no compleixo amb l’article al blog. Sol volia que cada cop em costa més ficar-m’hi, no perquè no m’agradi fer-ho, tot el contrari, però  el temps de preparar-ho, escriure...
Jo vull seguin complint cada divendres, portant un article al blog, però pot ser que algun divendres falli...
Espero que l’article d’avui us hagi agradat i que us serveixi per si voleu comprar-vos una càmera.
A baix us deixo el meu perfil d’Instagram i el del blog!
Adéu!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada