CADA DIVENDRES ARTICLE.

divendres, 4 de desembre del 2015

Reflex o Compacte?

Ja deu fer temps temps que un dia en el blog vaig iniciar un petit debat. Reflex o compacta?
Se que ja vaig fer un article referent aquest tema però avui us volia portar una mica la meva experiència amb una reflex i la opinió d’alguns fotògrafs o experts.

Per què compacta?
Jo he tingut la oportunitat de provar alguna càmera compacte, però fins aquí he arribat. La veritat és que aquesta opinió és treta una mica del que m’han explicat i del que jo crec.
La principal cosa que m’agrada es que si tu saps el que vols fotografiar, et compres la càmera amb l’objectiu que tu vols i ja esta no tens que esta pensan en cambiar-l’ho cada dos per tres.
També us aix de dir que també porten algunes opcions més però les notareu poc en càmeres de gama vaixa.
Opinió de la Gent:
Una rèflex et costarà a partir dels 390 euros mentre que pots adquirir una càmera compacta, de marca poc coneguda, des d'uns 39 euros. De marques conegudes i bones pots trobar compactes des dels 79 Euros.

Per què reflex?
Amb una càmera reflex tens moltes més opcions, pots fotografiar desde una flor amb un objectiu de 18-55mm fins a veure els creters de la lluna amb un objectiu  de 75-200mm.
Però el que a mi m’agrada més és que si jo em cambio de càmera podre seguin utilitzan els meus objectiu.
Opinió de la gent:
Jo aconsellaria comprar una càmera reflex, per als que realment els agrada la fotografia, que van a experimentar totes les funcions de la càmera, i que realment no els importarà, la mida, ni les cures extres que requereix.

Per què no reflex?
El gran defecte és el temps que perts en el canvi d’objectius i també que si vols portar tots els objectius t’has de comprar alguna motxilla o bossa.
Si comparem càmeres reflex i compactes, de games altes, notarem una mica de diferencia entre les opcions de les compactes i les poques opcions que porten les reflex.
Opinió de la gent:
Difícils d'usar per a algú que no coneix molt de fotografia (òbviament no estem parlant de fer fotos en manera automàtica) i costoses.

Per què no compacte?
Si és la teva primera càmera, NO compris una compacte.
Jo t’ho recomano sol perquè encara no saps el que t’agrada fotografiar i quin objectiu nessesites per realitzar les teves fotografies.
El gran defecte com us deia no tens opcions per triar, sempre tens el mateix objectiu.
Opinió de la gent:
Escassa qualitat d'imatge amb poca il·luminació, menor durada de la bateria i mas lentes a l'hora de fer una foto, des que es pressiona l'obturador, fins que la càmera enfoca i pren-les.

Opinions tretes de:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada